måndag 26 april 2010

Britain´s strongest woman

Jag(Densie) har tänkt lite på det här med ställningar... Det finns så sjukt många, och jag vet definitivt inte vad alla heter. Jag tycker att jag och Linette har bra sex, faktiskt väldigt bra sex, när jag tänker efter så har jag aldrig haft så bra sex med någon förut. Och det är bra just för att vi varierar oss mycket. Det tror jag är en grej som många inte vågar, att pröva nya saker. Jag och Linette testar rätt mycket nytt, ibland blir det bra och ibland blir det mindre bra.... Och man måste våga acceptera de mindre bra grejerna också. Var inte så fega!

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken min favoritställning är... Plus att jag inte vet vad alla heter. Vi satt nån dag och kollade in en rolig blogg som handlade rätt mycket om ställningar. Det var några engelska flator som hade den, och deras favoritställning kallades enligt dem för "Britain´s strongest woman". Den gick ut på att den ena personen står upp och lyfter den andra personen uppochner, samtidigt som den uppochnervända personen blir slickad av den som bär upp den... Jag fattar för jag har sett bild på den. Kanske lägger jag och Linette ut en bild på den snart så ni fattar. Inte för att någon av oss skulle orka lyfta den andra på det sättet som man ska... Men jag lovar att vi ska försöka!

Kommentera gärna vilken eran favoritställning är! så kanske vi lägger ut en bild på den också... Inga nakenbilder dock... Ville bara påpeka det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar