söndag 14 mars 2010

3 månader

Hey fuckers! muff munchers här igen... Idag har vi varit tillsammans i 3 månader, och det har vi fan firat hela helgen asså, haha. Fest i fredags och middag i går, så vi är väl lite lagom slitna sådär.

(Och medans vi sitter här och skriver det här inlägget så ber min söta underbara lesbiana flickvän om att snälla sätta på backstreet boys. Men jag älskar henne ändå. / Linette)

En liten sammanfattning av helgen..

Fredag: fest hemma hos Linette, runt 40 pers, ganska chill, självklart kom det hit ett gäng killar som var extreeemt farsinerade av flator och ville ha trekant... bortsett från dom var kvällen jättelyckad. Emma, Lisa och Ulf kom hit som jag(Denise) inte träffat sen i somras :D

Lördag: vaknade, tog ipren, städade och sorterade sopor i typ 4 timmar(eftersom att vår vän Nicole hade slängt ner allt i massa kassar, men tanken var fin!). På kvällen hade vi middag med lite folk, och trots att alla förutom Nicole och Cicci drog direkt efter maten som vi jobbat med i flera timmar, så var vi glada. Tack för att ni stannade och gjorde oss sällskap till Melodifestivalen! haha...

Helgens flata som ingen tyckte om: Jackie, som gick runt och spillde vin på ALLA, bitch slapade Mathilda, var aspackad, dök upp från ingenstans och skrek "FLAAATAAAAA" i mitt(Denise) ansikte, och var bara allmänt jätteskum...



Här får ni en söt liten bild på oss också... :)

Och som vi nämnde förut, med killarna som ville ha trekant i fredags. Tror dom seriöst att dom ska få något, eller driver dom bara? Det är en grej som vi brukar fundera på, för det har hänt flera gånger att killar sagt saker som "ni ger mig inspiration" och "om du var bisexuell så skulle jag vara på dig som fan". Vi är inte porrskådisar bara för att vi är lesbiska, och att vi är lesbiska betyder ju att vi INTE vill ligga med killar. Trekant är för bisexuella. Om man vill ha både kiiisssssssimurror och korvar samtidigt. Hihi kissimurra... kul ord. Borre är också roligt... asså näsborre fast utan näs...

BORRE!

Snart lägger vi kanske ut nån rolig ställning också så håll ögonen öppna fifan!

4 kommentarer:

  1. Verkar vara en sjukt awesome blogg! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Denise, jag kommer alltid vara hemligt kär i dig och jag måste erkänna att det var du som öppnade mina ögon för den lesbiska världen. (Oroa dig inte Linette jag vet att det är dig hon vill ha ;)) Jag tycker dock inte om att sätta ettikett på saker och människor, alltså kallar jag mig varken bisexuell eller lesbisk, jag har sex med vem jag vill helt enkelt. Men ni har en sjukt bra blogg som jag ser fram emot att läsa i framtiden :)
    // En random brud som Denise kanske kommer ihåg, kanske inte...

    SvaraRadera
  3. Anonym 1: stoppa upp något
    Anonym 2: ska bli!
    Anonym 3: nej men jag oroar mig aldrig när människor säger så till D. tack, men stoppa upp något.

    SvaraRadera