tisdag 25 maj 2010

"Guldflata"?

Jag hatar bortförklaringar...så jag ska inte skylla vår frånvaro på något.

Men nu är jag här, Denise, lesbian nr 2. Och jag ska faktiskt skriva om en grej som jag tycker är rätt kul. Guldflator. Asså va? vadå GULDflata. För dom som inte vet är en guldflata en lesbisk person som aldrig haft sex med en kille. Alltså en homosexuell tjej som aldrig provat snopp, aldrig hälsat på Peter-Niklas.

Jag erkänner att kukar är otillfredställande, det är en av anledningarna till att jag är homosexuell. Men jag tycker inte att de så kallade guldflatorna är hetare än andra brudar, vilket många verkar tycka. Varför skulle det vara sexigare med en tjej som aldrig haft sex med en kille? om man blir äcklad av det så har man ju fan ett problem. För de flesta testar väl båda innan man bestämmer sig för om man är lebb eller inte? Det gjorde iallafall jag, för jag var osäker på om jag var bisexuell eller lesbisk. Och efter att jag hade haft sex med en kille, till och med testat samma kille två gånger(eftersom att första gången aldrig är bra) så kunde jag konstatera att jag var lesbisk(kan ju säga att andra gången var precis lika dålig som den första).

Men tillbaks till ordet guldflata. Jag hatar ordet guldflata, det är så...jag vet inte. Kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt det är som stör mig. Men det är ju som att killar tycket det är superhot med oskulder. Blir jag sexigare för att jag bara har haft sex med tjejer? jag fattar inte riktigt grejen. Varför skulle det vara sexigare att bara ha haft sex med samkönade? för att det kallas guldflata, och för att det ordet har fått en fin betydelse. Det har fått en oskuldsfull betydelse som säger "jag har aldrig haft en snopp i mig". Oskulldsfullt har alltid varit fint. Men jag kan säga att Linette skulle vara lika fin för mig även om hon jobbat som hora innan vi träffades.

Guldflator verkar se sig själva som mycket finare än andra också...lägg av med det för fan. Jag höll själv på att tjata om det där förut, och jag tar tillbaks vartenda ord jag sa. För det är så otroligt jävla onödigt och töntigt, och om jag visste vem det var som hittat på ordet(och om jag hade muskler) så skulle jag fan slå ner den. Sluta skapa onödiga ord som ska lägga in människor i konstiga fack. Ska man börja säga guldhetro också eller? nej självklart inte för killar tycker ju det är ashett med lebbsex så det går inte. Och de flesta killar testar ju inte bögsex för skojs skull heller... det är ju bara i lebbvärlden det funkar, och det är inte okej.

Sluta vara stolta över att ni är "guldflator", ni förnedrar bara er själva.

10 kommentarer:

  1. Håller med, har nog mer respekt för någon som gett båda könen chans, borde hetrosexuella också göra, så kanske man kan slippa de människor som skiljer sig efter 50 år och har barn eftersom de plötsligt upptäcker att de är homosexuella. Fast angående snopp... bra sex kräver ofta lite träning, förstår om du inte är attraherad av snopp, men just att sexet inte var bra rent... tekniskt? efter två gånger är ju inte så chockerande.

    SvaraRadera
  2. Absolut, jag tycker inte man kan se sig själv som hetro förrän man testat båda. Det är ju som med mat, vissa maträtter ser äckliga ut med när man väl vågar smaka så kanske man tycker det är asgott!

    Jo jag vet att sex kräver träning, men när pussyn är torrare än sahara känns det onödigt att fortsätta träna haha. :P

    SvaraRadera
  3. Håller med. Men samtidigt kan vissa efter två-tre gånger känna vad som är rätt och fel, för dom.

    Klart man kan vara bi, har inget emot dom på det sättet men jag tänker inte vara med någon som är bi igen och min brud är inte bi. punkt och puss.

    / Linette

    SvaraRadera
  4. Men vadå skulle du bli avtänd om jag var bi älskling?

    /Denise

    SvaraRadera
  5. Håller helt med! Jag menar, vill man inte ha någon fysisk kontakt med killar så ska man naturligtvis inte ha det heller, men man ska fan inte tycka att man är finare än andra av den simpla anledningen!
    Och guldflata... som om livet var nån jäkla prispall och de som exprimenterat lite hamnar på andra plats eller, typ silverflata xD
    Keep on rockin´ girls!
    //Ellie

    SvaraRadera
  6. hahahaha wow!!! hetsigt... värsta häxjakten på bisexuella och "guldflator". Har aldrig hört talas om guldflator förr och inte heller mött någon som agerat överlägset pga bristande erfarenhet av kuk men det ni säger gäller ju alla överlägsna personer över lag, guldflator eller ej..

    SvaraRadera
  7. Asså ja det gäller ju alla. Man hittar på ett ord som får en att känna sig bättre än andra. Inte bara guldflata. Det är ju som med alla titlar egentligen, vissa är finare än andra...

    SvaraRadera
  8. inte avtänd men... nånting. så snygg som du är skulle du kunna få allt och alla, och om du dessutom tände på både så skulle jag bli fett osäker på att du skulle vilja ha bara mig.
    eh.. om det där nu kom fram rätt. suger på att förklara

    SvaraRadera
  9. ja det gör du men jag älskar dig ändå, och jag skulle bara vilja ha dig även om jag tände på killar också <3

    SvaraRadera
  10. fast då skulle du inte veta det dock.

    men jag älskar dig..

    SvaraRadera