torsdag 22 april 2010

Evighetsmaskin

Här sitter jag, lesbian nr 1, vid datorn... kollar runt... och har gjort det senaste timmen efter en bra strap-on... Visst, det finns massor till asbra priser runt 200 kr. Sen finns det ju dubbelsidiga, upponervända, ut- och invända rosa saker som låter och skakar om hela kroppen för 1500 kr.. Jag vill ändå ha något simpelt som varken är chockrosa så man blir bländad av den eller att vibrationen låter värre än en nån bilmotor. Men aa, vet ni? Jag tror jag har hittat en. Men tänker inte visa något och om jag ens gör det så ska jag ha köpt den först.. Kanske iaf borde visa den för Denise eftersom det är vi som ska använda den? Hahah, jo får nog bli så.

Och varför döpte jag det här inlägget till evighetsmaskin? Jo, för jag tycker att min älskling och jag är en, tillsammans. HA! På sanning, t.o.m. så att mamma tror att vi går på piller... Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar