torsdag 15 april 2010

Torget

Skrev ju förut att jag hade en överaskning till Linette...och det hade jag. Det bästa var att hon inte hade en aning om vad det var. Överaskningen var att jag bjöd henne på middag på ett ställe som heter Torget. De flesta kanske vet vart det ligger, men inte har käkat där. Gör det för fan! Skitmysig inredning, och personalen är ännu mysigare. Plus att man kan sitta och hålla varandra i handen och pussa varandra över bordet utan att folk går därifrån. Eftersom att nästan alla gäster är homosexuella. Det är hur enkelt som hellst att hitta dit också. Man åker till gamla stan och går upp den uppgången som heter gamla stan eller nåt, sen är det mittemot tunnelbanan ungefär, en bit till höger. Går inte att missa, för det hänger en liten prideskyllt ovanför. Priserna är inte heller så farliga, vi fick två normalstora portioner(som varken jag eller Linette orkade äta upp)med dricka för typ 300 spänn(utan dricks).



Btw, jag och en tjej i min klass, Nicole, ska göra projektarbetet i trean tillsammans och det ska ha med HBT att göra. Tips vore skitnice! :D

2 kommentarer:

  1. homosexuellas rättigheter idag, framtiden och historiskt

    SvaraRadera
  2. Hm...det kan funka, om vi får in film/foto i det. :)

    SvaraRadera