tisdag 13 april 2010

Random

Yeey nu är jag hemma igen, Denise, lesbian nr 2. Israel...vad ska man säga? Sol, bad, varmt, och ibland lite Vi hade iallafall tur med vädret ( för alla som inte har sett den handlar den om en galen familj som ska på semester och allt går åt helvete hela tiden på grund av pappan i familjen som är extremt hysterisk och galen- spelas av Rolf Skoglund).

Hur som hellst, Linette är världens sötaste flickvän, för hon åkte hela vägen till arlanda för att möta mig kl 22.40 i lördags. Kommer aldrig glömma känslan i kroppen då jag gick förbi alla fula svenska kändisar på vägen ut från väsk-hämtnings-banden. Pirret i magen av tanken på att hon stod där utanför och väntade på mig. Nervositeten över att väktarna skulle rota igenom just min resväska, så att det skulle ta ännu längre tid innan jag äntligen fick möta hennes mjuka läppar igen. Efter bara en vecka utan att få träffa henne, prata med henne, eller knappt ha någon form av kontakt över huvud taget, höll jag fan på att bli galen. En vecka till, och jag hade packat väskan och börjat vandra hem från Israel.

Vi firar faktiskt 4 månader i morgon. Vi ska gå på bio, och så ska hon få en jättetöntig grej, som jag vet att hon kommer tycka om. Det är hennes favoriter...och nu gör jag henne nyfiken vilket jag älskar. Hon rodnar alltid när hon är nyfiken...

Och för att svara på strap-on frågan:
Linette vet det ju redan, men jag skulle gärna testa strap-on! vi har snackat om det och kommit fram till att vi ska köpa en. En fin...och inte en extremt verklighetstrogen som är hudfärgad med äckliga ådror på och grejer. Fast visst, om man tänder på sånt så är det väl jättebra att det finns. Dock känner jag på mig att jag kommer börja skratta...för jag börjar skratta av bara tanken på mig själv med en strap-on. Jag undrar hur det känns att gå runt med den på sig, att ha en dinglande sak av plast mellan benen. Men jag vill veta hur det känns, och jag vill knulla någon med den, även om inte det kommer kännas någonting.

Vissa tycker att det verkar så meningslöst, att ha sex men själv inte känna njutning. De själviska idioterna förstår inte att man kan känna njutning av att se en annan människa njuta. Kan inte alla dom människorna bara sluta vara så jävla konservativa och köra nåt annat än sitt "kuken-i-fittan-sex"!?

Tillsist måste jag även berätta att jag planerar att införskaffa lite prylar från lelo, ett märke som har allt, självklart för både hetrosexuella och homosexuella. I alla storlekar, former, färger och mönster. Utan vibration, med vibration, dubbelsidiga grejer...och så är allt i jättebra material, för dom som är lite känsliga haha...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar