tisdag 20 april 2010

Fifan

Asså förlåt men jag är lack som fan idag, så ni får stå ut med att jag kommer låta som en bitterfitta(vilket lesbian nr 2=denise) har en tendens att vara ibland. Jag måste bara uttrycka min ilska över folk som beter sig jävligt respektlöst och nonchalant hela tiden. T ex en viss person som alltid ska låna pengar, smaka av allt man köper, tigga cigg etc. Men människan bjuder ju aldrig tillbaka! och när man ber om pengar som hon har lånat så kollar hon på en som om man var dum i huvet och säger "jag har ju sagt till dig att du får dom nästa månad". Men för i helvete din jävla idiot, det sa du ju förra månaden också! Men ja, jag ska snacka med henne i morgon, efter två år som man har irriterat sig haha.

Jag tänkte på en annan grej också...eftersom det är så jävla dyrt med strap-on så tänkte jag att jag och Linette kunde starta en liten insamling. Vi skriver i bloggen och lägger upp tips och sånt, och ni skänker pengar till våran strap-on-insamling? :D

Jag vet att vi varit dåliga på att lägga upp sånt som vi lovade att lägga upp, ställningar och sånt. Men det kommer, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar