onsdag 7 april 2010

Kärleksförklaring

Fortfarande lesbian nr 1 här. Eftersom Deddegirl fortfarande är i Israel(men hon kommer hem på lördag kväll!).
Men... gay som man är vill man ge en stor bekräftelse till sin kärlek då och då.. på något sätt. Får väl något ryck för jag saknar henne.. så. jag hoppar nog det jag tänkte skriva här och säger det till henne när jag träffar henne istället.
HA! :D
"H-HEY, WHAT DID YOU EXPECT?" död åt den reklamen.

Men vad ska jag göra nu då... när allt jag gör är att önska mig hennes närhet, så jag kan få ha henne i min famn när jag somnar. Sanningen är att det hjälper inte ett skit att ha en hög kuddar bredvid sig.. men lär ju försöka ändå.

En fråga innan jag går och lägger mig bara. måste få veta!
Hur många har provat/vill prova strap-on?
Antingen att knulla någon annan eller bli knullad med en.
Om det nu är människor som läser det här, som kanske är tjejer... och gay, så vill jag lätt veta :D fan vet jag, finns nog många som bli äcklad av det också. Kommentera!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle lätt vilja testa strap-on, Kanske skönt att få vila fingrarna lite xD !
    va tycker du/ni själv?

    SvaraRadera
  2. aa lätt att jag ska testa med min tjej, när jag väl orkar lägga typ 500 spänn på det som det kostar..

    SvaraRadera