lördag 10 april 2010

Strap-on..

Lite mer om det här med strap-on..

Svar till kommentarer:
"Vad tycker du/ni?" - Jag skulle lätt vilja testa en strap-on, både på mig själv och Denise.
Och då är ju inte grejen, som de flesta heteromänniskorna(iaf i min vänskapskrets), att vi använder strap-on för att vi saknar kuk. FÖR DET GÖR VI INTE. Jag älskar att ha sex som jag har nu, med fingrarna och tungan. Om jag skulle prova strap-on så skulle det vara för att det finns ställningar man kan göra då som kanske gör mig tänd... vad vet jag. har inte provat nångång innan. Vet inte vad Denise tycker och tänker om det så hon får skriva ett eget inlägg när hon kan(kanske imorgon eftersom hon kommer hem ikväll!)

Och svar till den andra kommentaren: kollade precis och det finns på teknikmagasinet för bara 200 kr faktiskt! Kör på! ;) (Fast det beror ju på, den är typ lila, du kanske vill ha någon hudfärgliknande?)

1 kommentar:

  1. fan va bra! 200 är ju ett hyfsat pris;D aa nä hellre lila än hudfärgat.. en hudfärgad skulle kännas för mycket som en kuk..

    SvaraRadera