tisdag 6 april 2010

Påsklov

Vi sa ju att det skulle bli fler än 1 inlägg i veckan och det är på gång. lovar.
Kör ju den här bloggen på halvtid den här veckan eftersom Denise steker och badar i Israel. (jag saknar dig!)

Dessutom är jag sjuk så tycker att det var okej med en seg vecka.. tur att det är lov iaf så jag inte är sjuk annars för då hade mitt jävla studiebidrag dragits in. Men jag börjar helt ärligt bli så jävla skoltrött och alla bara tjatar om att det är kort kvar till sommaren. DET HJÄLPER INTE. vad ska jag göra åt saken nu? Kan ju inte gå runt i skolan och drömma för så skulle det skita sig helt.... någon annan som också är skoltrött? ._.

Men usch vafan, skit i skolan. Iaf just nu, när ni läser det här. Vill ju inte göra er till bitterfittor ;)

Jag kom och tänka på en sak... Jag och Denise var ute och åt förra veckan på ett ställe som jag och mamma äter på typ en gång i veckan. Alltid när jag och mamma är där så hämtar vi maten där de ska ställa maten när den där saken piper eller så brukar de komma ut till bordet med den. Men la märke till att när jag och Denise kom in när, höll i handen och beställde mat så var de asdryga. De kanske hade en dålig dag, vad vet jag. Men iaf, när vi skulle hämta våran mat så var maten inte vid hämtningsstället utan stod bakom disken borta vid ugnen och så sa han "ja, ta". Och det var ungefär bara 5 pers där så de hade ju inte direkt stressigt. Jag vet att det är en liten sak, men jag la bara märke till det. Det kanske inte ens var för vi var gay, eller? Jag kan hacka upp mig på saker också... och kanske göra saken större än vad den egentligen är... eller? Känner mig som en heterofob som ens la märke till det men det bara kändes stelt. Dom kanske bara blev stela för jag var extra ful den dagen, vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar